گرفتن فال حافظ اصلی :

برای گرفتن فال حافظ اصلی کار ساده ای پیش رو ندارید چون هستند کسانی که به دنبال فریب مردم هستند و تخصص لازم برای ارائه فال درست را ندارند.

باما همراه باشید تا نحوه گرفتن فال حافظ درست و واقعی را به شما آموزش دهیم.

 

فال حافظ

اصول و شرایط گرفتن فال حافظ درست:

گرفتن فال حافظ واقعی و صحیح کار ساده و پیش پا افتاده ای نیست و به مانند هر کاری برای اینکه جواب درست از آن گرفته شود باید به متخصص آن کار رجوع کنیم یا اصول آن را آموزش ببینیم.

نیت فال حافظ:

برای اینکه بتوانید به نتیجه درست برسید باید به طور دقیق و با خلوص قلبی نیت کنید و با باور قلبی از حافظ بخواهید تا شما را راهنمایی کند و برای این کار ابتدا چشم های خود را بسته و تمرکز کنید و سپس سوره حمد را بخوانید و اگر مسلمان نیستید می توانید بدون خواندن سوره حمد این جمله را بگویید:"ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی". 

همچنین بخوانید:

فال حافظ شب یلدا:

یکی از سنت های ما ایرانیان تفال به حافظ در شب یلدا است و فال حافظ شب یلدا جزئی از مراسمات این شب خاص می باشد . شب یلدا یا شب چلّه بلندترین شب اول زمستان و یکی از کهن ترین جشن های ایرانی است که طبق رسوم ایرانیان در این شب علاوه بر دور هم جمع شدن و خوردن خوراکی های مرسوم ، بزرگ خانواده تفالی به دیوان خواجه شیرازی می زند و برای همگان می خواند.